Saturday, December 20, 2008

Mõned ehted kuusele

Homme on Toomapäev ja siis tuleb kodu ära kraamida ning jõuludeks ehtida. Ausalt öeldes on meil kuusk ka juba terve nädala toas ehituna seisnud. Ometi tuli just täna Maahommikut vaadates tahtmine mõned pallikesed viltida. Mina sain vist ainult kahega hakkama ja enam ei tahtnud, edasi tegi Liisbet. Liisbet viltis ja mina õmblesin pärlid külge.

Sellised pisikesed tegime. Ehteks meie väikesele puukesele. Puust veel niipalju, et Mikile ta väga kohe meeldis. Pidevalt kasutas juhust ja näris oksi. Näris kuni sai puu kapipealt maha. Liisbet koolist tulles avastas suure pahanduse. Põrand oli mulda täis, pott katki. Aga hea laps Liisbet koristas kõik ilusti ära ja liimis poti ka kokku. Peale seda pole kass enam puu vastu huvi tundnud. Õnneks.
Sellise pidurüü sai ta täna selga.


Mina, kes suuesti lubas hakata poolikuid töid lõpetama, alustasin täna uue rätiga. Festival nimeks. Üks clapotis mõlgub kah veel meeles. Mul kurk muidugi jälle haige ja salle kohe väga vaja. Ma olen nagu kingsepp kes ise paljajalu käib.

No comments: