Saturday, December 13, 2008

Inglid lõpetatud.


Selline sai minu inglipere. Kokku sai ingleid täna 11 tükki. Mõned rändavad siiski laiali, loodetavasti jätkub ka koju kuusele neid.
Koolis jõululaadale tegime 5 tükki ja väheks jäi! Liisbet lubas siis et esmaspäeval viib mõned veel kooli. Uskumatult minev kaup oli siis. Lihtsuses peitub ilu.
4 advendi pesakond on selline. Keskmine, pisike viies on Liisbeti tehtu laps ja see jääb mulle.

Sellega saigi läbi minu isetegija advendiinglite projekt. Tore oli koos Liisbetiga meisterdada, võiks tihedamini miskit koos teha.
Täna sain valmis järjekordse kolmnurkse räti, homme venitan ära ja siis teen pilti ja mingi aeg riputan jälle siia kah. Nüüd peaks poolikud tööd ette võtma ja valmis tegema, neid on juba hulk kuhjunud sahtlisse. Mustreid olen endale niiiii palju kuhjunud ja kõiki tahaks teha. Hetkel on lootust et aasta kaks viimast nädalat olen kodus, siis saan vast mõne töö ka valmis. (Arvatavasti alustan ikka jälle midagi uut).

No comments: