Wednesday, December 3, 2008

Ettevalmistused täies hoos.

Kuna mul selline masendus peal on, siis ostsin täna pisikese "kuuse". Jõulud on maailma ilusaim aeg, aga sel aastal ma ootust küll ei naudi. Kuidagi nadi olemine on, ise ka ei tea miks. See selleks.
Poes oli esimene küsimus müüjale et ega see mürgine pole? Ei olevat, siis sain teada ka seda, et puu tahab piisavalt kastmist ja pritsimist. No näis kaua ta mul vastu peab ja kuidas kasvab. Võib-olla viin kevadel maale, võib-olla mitte. Kohe kui puu kohale sain, oli uudishimulik nina kallal. Küll oli põnev, maitsta üritas ka. Ühest korrast piisas, nüüd põrnitseb Miki mind kapi otsast ja küllap mõtleb et minge ometi kodust ära, mina olen siin peremees!

Ega jõulud ilma küünaldeta saa. Mjandussurutise aeg tuleb kõik vanad asjad taaskasutusse suunata. Nii meiegi. Sel korral vanad CD-d. Teibiga puhastasime ära, kunstlumi peale ja mõned kodused kaunistused peale. Nii lihtne oligi, päris ilus on köögis akna peal.

Ja et ilmavana ikka teaks et meil on talv ja lund vaja, tegime Liisbetiga aknale kaks suurt lumehelvest. Õpetus on olemas youtubes ja vaja läheb paberit, teipi ja klammerdajat. Kääre ka muidugi ja aega.

Nüüd tuleb mõelda midagi Liisbetile kooli jõulumüügile. Plaanis on ühedada see tegemine advendiinglite omaga, aga valget villa pole kerge poest leida. Tellisi Hõbelõngast, loodetavasti toob homme kuller ära ja saame meisterdama hakata. Õigemini mina plaanin kõrval targutama hakata, Liisbet ise teeb ja pärast müüb.

No comments: