Monday, December 8, 2008

Jänes


Kolmas klass veel ise ei heegelda ega koo, aga käsitööst räägivad. Paluti kooli kaasa võtta midagi mis on kodustest kellegi tehtud. Õnneks ma midagi olen valmis ka nikerdanud. Jänest aga polnud mul enam üldse meeles, tegin selle juba päris ammu. Liisbet muidugi teadis ja otsisimegi Jänku kolihunnikust välja. Õnneks oli ta toas, ei pidanud keldrisse tuhnima minema. Hea meelega oleksin siiski midagi muud talle kaasa andnud, ise pole ma selle Jänesega üldse rahul. Untsu läinud tegemine mu meelest ja väga veider nägu on tal ees. Aga kooli ta siiski Liisbetiga reedel läks ja üllatus üllatus, lastele oli kohe väga meeldinud. Vot sulle siis.

Üks õudus juhtus ka täna, ma leidsin hommikul KIRBU. Kohutav ja kust ma ta küll sain? Täielik jubedus! Mis nüüd kassiga ette võtma peab? Kohe lähengi ja uurin kliinikust järgi. Arvatavasti tuleb tõrje tegemiseks Miki saata päevaks Käbile külla.
Hädadel lõppu näha ei ole.

Ja veel, ootan mina juba kannatamatult oma tellitud villa, mida ikka veel ei ole. Läksin siis hommikul panka et Liisbeti õpetaja kingituse jaoks raha ülekanda, mis ma näen tellimuse eest pole ma veel maksnudki! tellimuse tegin ja muudkui ootan, aga ilma rahata ei saa ju. Viimane aeg endaga midagi ette võtta.

No comments: