Thursday, September 3, 2009

Sokkide eri

Vahepeal on 1. september mööda saanud. Taas kooli. Liisbet, mitte mina. Sel aastal ta isegi tahtis minna, kuigi ei meeldi talle need hommikused ärkamised. Tunnid algavad juba kell 8. Aga eks see ole vist enamuste koolilaste probleem.
Neljas klass. Kiirelt läheb aeg küll, eriti kui kogu aeg on tegemist ja ringi siblimist. Lubasin kodus et vaatan oma päevad ümber ja vähendan koormust. Hakkan rahulikuks, vähemalt üritan.


Kuna sügis on käes, seda aknast välja vaadates, siis tegelen mina ka talvevarudega. Sokid. Fantastiline Harry Potteri lõng Ron ja Liisbeti põlvikud. Küll mulle meeldib see lõng ja kõie parem ongi neist tavalisi, ilma mustrita sokke kududa.



Järgmiseks Lupin ja muster Andrea oma. Ravelrys tasuta saadaval. Minu meelest kaob muster värvidesse ära.



Sama muster, aga lõng Selveri laadapäevadelt kunagi ostetud. Liisbeti soovil.


Nädalane puhkus saab ka kohe läbi ja jälle tööle. Mandlid jäid ka kurku edasi, enne oppi tuleb angiin välja ravida, nii öeldi. Uut aega ei olegi veel pannud, vaevalt et nüüd ainult pool aastat järjekord on. Samas, kes ütleb et ma sel ajal jälle angiinis ei ole? Nagu nõiaring, kuidagi ei saa välja. Aga ega vingmine ka ei aita, pea püsti ja edasi. Kui kuidagi ei saa, siis kuidagi ikka saab!

No comments: