Tuesday, September 15, 2009

Igaühe jaoks on kuskil keegi

Juba mõnda aega tagasi tellisin omale www.knitwitch.com lehelt lõnga. Imemõnus, pehme sallilõng. 100% alpaca. Tegelikult on selles süüdi Mary, kes saatis mulle seda lõnga ja ma kohe pidin tellima juurde. Rohelisele leidsin mustri ilma vaevata, aga sinisega tekkis probleeme. Alustasin Haapsalu salli, ei meeldinud ja harutasin üles. Järgmiseks võtsin ühe ruudu, aga ega see mulle ka ei meeldinud. Taas harutama. Nüüd siis lõpuks olen rahul. Tundub et muster ja lõng sobivad kokku.
Fern Garden. Palju nuppe, mustris 5silmaga, mina teen 7-ga.





Tööl, juba teist päeva pärast pisikest puhkust. Väsitav, kui oled harjunud kodus vedelema. Aga õnneks on veel tööd, nii et pole tarvis viriseda. Ja tegelikult on seltskond ka päris vahva, mis viga nii tööd teha.
Marekiga valisime autole värvi, talle meeldib punane....

minule must......

ja valge pildi printisime ka välja. Nii igaks juhuks et võib-olla....

2 comments:

Pisi-Pisi said...

See valge näeb välja, nagu oleksid tal vuntsid! :P

Malle said...

Ja mina mõtlesin et mis mind selle valge juures häirib, muidugi, vuntsid.