Sunday, January 26, 2014

Meie pere poolikud :)

Sel aastal olen võtnud plaani võimalikult palju kodus olevat lõnga ära kududa. See tähendab ka päris mitme kampsuni ja kleidi valmimist ;) Just täpselt selliste mõtetega alustasin rohelise kampsuniga, lõnga paras kogus aga tundmatu päritoluga. Põlemistesti teinud ei ole, küll aga kudusin proovilapi ja peale pesu muutus see mõnusalt pehmeks. Kududa on küll üpris kare ja jämeduselt sobib nr 3,5 varrastele.


Mõneks ajaks panen selle kudumi kõrvale ja eile esitati mulle soov soojale ja pehmele sallile. Ei, sel korral ei ole tegemist kolmnurgaga aga oma vimka tuleb sisse küll. Koduse varuga sain alguse tehtud, nüüd ootan hommikut et W&Wst juurde osta, nii umbes 50g läheb tarvis veel, loodetavasti Estal ikka on veel seda lõnga.


Viimaseks on Liisbeti poolik "Haapsalu Sall" loovtöö kooli. Praktiline osa venib ikka pikemaks, küll üpris vaevaliselt, aga ikka. Teooriat osas on ka mõned slaidid juba olemas, aga kahtlustan, et tüdrukud ampsasid liiga suure töö omale. Millalgi veebruaris on juba tähtaeg ja märtsi alguses kaitsmine. Eks ma siin ergutan neid ka ja töö peab valmis saama, siiani olen vaid sõnadega sekkunud..... Elame näeme ;)



Rohkem mul ei olegi ühtegi poolikut, üritan üks asi korraga, eks näis kaua ma nii vastu pean.

No comments: