Monday, January 27, 2014

Kuusekiri

Avastasin, et oma "Kuusekirjas" rätiga ma ei olegi siin veel lehvitanud. Selle avastuse tegin Impero lõnga FBs Heili grupis soovitades. Lõng on ideaalne neile kes armastavad luksust, soojust ja mohääri. Luksust lisab veel 30% siidi lõngas. Mina olen kudunud 3,5 varrastega, aga eks meil ole erinev käekiri ka kududes, seega sobiv vardasuurus tuleb kõigil ise katsetada.




Kudumiseks võtsin ette Haapsalu Salli raamatu ja koekirja " Kuusega kuubikukiri", aga nupud jätsin välja ja seadsin mustri kolmnurka jooksma. Rätti kududes olin juba ka nii tubli, et sain skeemi ka arvutisse ilusti kirja pandud, tarvis nüüd vaid aega leida ja uuesti läbi kududa ning äärepitsi arvutused ning silmused paika panna.

See on juba kolmas rätt samast lõngast, endale kudusin suure mõnusa räti, sellise mida on praeguse pakasega mõnus mantli peal kanda ja lisaks koos angoraga kudusin endale ka sooja mütsi.
Esimene rätt oli lehekirjaga ja tellimustöö, ausalt öeldes läks see vist kodust välja ilma, et ma oleks pildi teinud.
Kindlasti tuleb Imperost kudumeid veel ja veel, aga seda edaspidi, hetkel on peas kõiksugu mõtted mis tahavad teostuseni jõuda ja aega on ööpäevas ju ikka vaid 24 tundi.

No comments: