Friday, May 6, 2011

Värvid

Taaskord üritan jääke ja üksikuid tokke vähendada.


Heegeldatud lainelised tekid on mind täitsa lummanud, aga samas olen kiirem kuduja ja kududes saab ju ka laineid tekitada. Värvid ja nende järjekorra pani taas Liisbet paika. Kuigi mina oleksin rohkem värve võtnud, kuid sel korral siis sedasi. Samas on nüüd oht et paari tooni tuleb juurde muretseda. Jääkide hävitamisega tekitan jääke juurde hoopis. Lohutus on et järgmise teki teen endale ja siis koon sisse kõik värvid mis kasti alles jäävad, las tuleb kirju. Aga enne üks valmis ja siis saab teisest mõelda ja rääkida.
Küll mulle meeldivad kirkad värvid :)

3 comments:

Arella said...

Vikerkaart kood või ;)Vahva!

Ülle said...

Rõõm lugeda, et ma pole ainuke, kes jääkide hävitamisega hoopis lõngavaru suurendab:)
Nii ilus värviline! Mulle värvid meeldivad!

Lillysmuul said...

Nii mõnus rõõmus värvidemäng!!!