Monday, August 3, 2009

Raamatud.

Kuna Andrea oma blogis meie raamatuid nii ilusasti kiitis, siis tekkis mul ka tahtmine oma uuematega kekata.
Kihnu Roosi Kindakirjad.
Alguses on mõned read Roos elust, sellest kuidas ta käsitööd tegema hakkas. Tema käsitöökogust ja sellest kuidas raamat valmis.


Õpetus kuidas kududa Kihnu kinnast. Väga hästi seletatud.


Lisaks muidugi palju palju mustreid. Igal kirjal oma väike lugu juures. Suurt elevust tekitas üks mõistatus. (Olgu siinkohal öeldud et mul tööl kõik mehed) Püksis kasvab, Allapoole ripub, noored teda ihkavad, vanad vihkavad? Vastus on pähkel muidugi, huvitav mida küll teie arvasite....


Roosi emalt saadud õpetussõnad sain mina oma vanatädilt, tänu kellele ma täna käsitööd teengi. "Tüdruku käed ei või kunagi seista". Nüüd ma lausa naudin käsitöö tegemist, lapsena mitte eriti. Mäletan et heegeldasin küll igasugu linikuid ja pitse, aga siis läks päris mitu aastat kui mu käed seisid. Kahjuks unustasin õpetusõnad ära. Ma pole just kuigi hea õpetaja, kuid loodan et Liisbet ka tulevikus oskab midagi oma kätega teha. Huvi tal ju on. Nüüd ootan uut raamatut "Kihnu Roosi elu kirjad"


Eesti sokikirjad.


Taaskord alguses ajaloo tutvustus. Kui vanasti olid moes jämedad sääred, siis praegu küll vastupidi. Mida peenem seda uhkem. Eks kulub vähem lõnga ja kiiremini saavad sokid valmis ka. Õpetus kuidas kududa.


Ja mis kõige tähtsam, imeilusad värvilsed kirjad.


Lõppu veidi käsitööd kah. Järjekorras juba seitsmes ruut. Nüüd olen neli ruutu kokku kudunud ja servamuster võib alata.


Homme on suur ja uhke Madonna kontsert Tallinnas. Suured massid taaskord liikvel. See jääb õnneks minust kaugele ja ega ma ausalt öeldes fänn polegi. 12.08 on aga jalgpall, brasiillased tulevad meie omi klobima. Ma olen lihtsalt realist, eks ma tahaks ka rohkem omade võitu. Vot kogu see möll toimub juba mu akna all. Mine tea, võib vabalt juhtuda et oen ise ka staadionil kohal. Vahepeal ootab mind aga Saaremaa, varsti, juba õige varsti

No comments: