Saturday, August 29, 2009

Blue Quartet

Summer Squares grupis sain valmis järgmise projekti. Blue Quartet. Mõnusalt suur ja kasutusse läheb tekina. Liisbetile nii meeldis et tahtis seda endale, ei lubanud kellegile anda. Ta lausa naudib mul poseerimist.

Lõngaks sel korral puuvillane Snappy Ball ja äärepitsiks sai üks tundmatu, samuti puuvillane. Alguses oli plaan teha ühe värviga, kuid mu nõuandja Liisbet arvas teisiti. eks ma võtan teda ikka vahel kuulda kah. Tumedam värv tegi teki kohe palju rõõmsamaks. Andreal on ka kahe värviga, aga veidi teisiti jaotatult.


Mõõtudelt 120x120 cm ja kaalub tekk 493g. Hetkel veel käimas kaalulangetus, september 21 lõppeb. Ega ma eriti nüüd langetanud polegi, aga juurde kah pole tulnud. See ongi peamine.

Nagu näha võib sallina ka kanda, mõnusalt soe sellel külmal sügisel.



Külmade ilmadega sainvalmis ka ühe ponso, plaanis oli juba ammu kududa, lõngki oli olemas. Vahest on haigusest kasu kah, sain kududa segamatult. Muster alguses võetud Käsitöö ühest vanast numbrist, vist 2006 omast. Alläär pidi tulema kolmnurk, aga lõpus segase peaga suutsin ikka miskit ära vusserdada ja selle kus vea sisse tegin avastasin alles siis kui juba narmad ka küljes olid. Ega siis enam harutama ei hakkanud, ei meeldi mulle üldse narmaste tegemine, kuidagi ei saanud neid ühepikkuseid. Kaalu langes 339g.



See ilus roosidga pilt on tehtud Saaremaal, Kuressaares. Loodetavasti suudan lähiajal pildid ka ära sobrada ja mõned siia kah riputada. Igatahes oli tore nädalavahetus. Saaremaal on tõesti imeilus.

No comments: