Wednesday, April 29, 2009

Uhked leiud.

Esmaspäeval oli pikk ja väsitav tööpäev. Kelder. Jube. Aus oleks öelda et prahti täis ruum. Järjest sai asju võetud ja suurde konteinerisse viidud. Suure sodi seest tuli paar huvitavat leidu kah välja.
Kraana, ma polegi veel kindlaks teinud mis aastast see pärit on, karbi viskasin küll ära, aga aastaarv vast on auto all ka. Õhtul uurin järgi. Liisbetile ja Annikale oli küll huvitav.


Pliiatsid. Need on pärit küll Heleni keldrist. Kuna Liisbet on usin joonistaja, siis kuluvad need tal ära küll. Ta ise on igastahes vaimustuses, igivanad ju. Liisbeti jaoks.

Keldris suur töö aga alles algab. Veel vaja igasugu tundmatud vedelikud ära viia ja põrandat valama hakata.

Kevad ja suurpuhastus, see mulle kohe üldse ei meeldi. Laisk nagu ma olen. Ometi on terve see nädal koristamise tähe all möödumas. Reedel organiseerin ühistu juures koristustalgud. Vaja hakata põõsaid lõikama ja sügisesed lehed tuleb ka kokku riisuda ning minema vedada. Eks näis palju inimesi üldse välja viitsib tulla.

Lõpuks pilt sellest mis mul hetkel käsil, tegemisel on. Midagi suurt ja sooja! Muster taas BadCatDesigns´i oma.

No comments: