Sunday, March 15, 2009

American Beauty, viies osa.


Valmis. Super ilus muster. Jäänud on veel vaid mõned read ja rätt saabki valmis. Täna olen pea terve päeva kudunud, uudishimu on nii suur. Oi kuidas tahaks juba valmis saada ja sirgeks tõmmata.

Käes on koolivaheaeg! Terve nädala ei ole vaja vara tõusta, ma naudin praegu vaheaega rohkem kui ise koolis käies. Täna hommikul aknast välja vaadates oli üllatus suur, öösel on lumi jälle maha sadanud. Tegelikult ootan ma ka pikkisilmi juba kevadet ja päikest aga lumi mulle ka meeldib. Liisbet tegi õues oma kassikesele seltsi lumememme.

Vaatasin üle oma mustrid ja lõngad ja panin järjekorda milliseid salle ning rätte tegema hakkan.
1. Aeolian Shawl by Elizabeth Freeman (valmis umbes pool)
2. Ojo de Dios by BadCatDesigns (hirmsasti kibelen juba tegema)
3. Revontuli-huivi By AnneM (kui leian kellegi kes lõnga tokist kerra kerib)
4. Mystic Light by Anna Dalvi
Lisaks hakkab märtsi lõpus ka Mystic Roses KAL.
Ma olen rättidest sõltuvuses! Huvitav kas keegi selle haiguse vastu ravi teab?

1 comment:

Muhv said...

Mina tean ravi sallihulluse vastu: tuleb kuskilt näiteks kampsihulluspisik hankida :P Mul on kõik kuidagi aastaste tsüklitena käinud, oli sokiaasta, siis tuli pitsräti aasta, eelmine oli vist mütsiaasta ja nüüd on igasugu kehakatete aasta vist. Õnneks ei kao eelmised lemmikud kuskile päris ära, aga sellist fanatismi ka pole, et ainult neid teeks ja ei miskit muud. Samas, pitsräti kudumine on üks tõeliselt stressivaba tegemine, kasutan seda aegajalt lõõgastumiseks ja tulemus on ju ilusaim kui ükskõik mis muul maanial ;)
See rätt on nii ilus ja huvitav, ma korjan ka mustrijuppe, aga pärast seda Swan Lake salli "üllatust" ei julge mina enam ühtegi salli enne alustada, kui on terve muster näha.