Sunday, March 8, 2009

American Beauty, neljas osa.


Roosid on nüüd tehtud ja mis edasi, seda näeme juba laupäeva hommikul.


Paljud on imestanud, et kuidas ma nii palju jõuan kududa. Ega ma kogu aeg ei istu ja koo ka. Päeval olen tööl, õhtul Liisbetiga õppimine. Samuti on ka minul vaja kodus üht-teist toimetada. Aga kuna olen suur filmide vaataja, siis teleka ees meeldib mulle kududa. Lisaks olen veel öökull ka.
Vaadake nüüd ise miks ma tegelikult nii palju jõuan. Või õigem oleks öelda kes tegelikult koob. Selline pilt on kodus päeval, siis kui mina tööl olen. Pildile jäädvustas mu suure abilise Liisbet.

Ja kui suur kudumine ära väsitab, käpad on ju nii väikesed ja vardad suured, siis järgneb välja teenitud uinak Liisbeti voodis. Miki arvates on muidugi kõik mis kodus on tema oma, meie Liisbetiga lihtsalt laename tema käest ja oleme tema korteris üürnikud.


Ilusat päikselist naistepäeva kõigile! Kevad on lähedal!

No comments: