Saturday, February 21, 2009

Egiptus.

Terve (ainult) nädala olin Egiptuses puhkamas. Võrratu riik, Sharm El Sheikh, kindlasti lähen sinna tagasi.
Lend kestis tervelt viis tundi, küll on raske nii kaua paigal istuda. Õnneks ei tahtnud mu naaber magada ja saime lobiseda. Hotelli saime esmaspäeva varahommikul, umbes viie paiku. Loomulikult kobisime kohe magama. Hommikul tutvusime hotelliga ja võtsime veidi päikest ka. Suure hirmuga määrisime end päiksekreemiga kokku, aga mulle tundus et siis ei hakanud päike üldse peale ja mina loobusin edaspidi kreemitamisest. Selline oli meie hotell.

Reeglid basseinis sulistamiseks. Basseine oli kokku kolm suuremat ja veel kolm väiksemat koos liutorudega.

Liisbetist ka mõned pildid. Valge seelik jäi ka pildile, nagu varem lubasin.

Teisipäeval sõitsime jeepidega Abu Galumi rahvuspargis. Seal oli küll külm ja tuul. Üllatav oli see et terve kõrb on prahti täis. Beduiinid elavadki pappkastides, rikkamad savist majades ja kõik praht vedeleb kõrval maas. Liibet sai omale räti ka pähe, just nii nagu kohalikel.

Tissimägi. Kahjuks oli udu ja pilt pole ka suurem asi. Hästi palju oli mägesid, muidugi liiva ka.

Talvituvad toonekured. Huvitav kas mõni meie oma ka seal oli? Mida nad seal kõrbes küll söövad, ainult mäed ja liiv, niikaugele kui silm seletab.

Edasi viis tee Sinisesse laguuni. Tõe huvides olgu öeldud et polnud ta nii sinine midagi. Viimase jupi teest sõitsime kaamelite seljas. Teis korda enam ei taha.
Selline on kohalik restoran. Ümberringi lendas liiva, ilm oli kohutavalt tuuline ja jahe. Kes tahtsid said snorgeldamas käia ja vaatamata külmale oli käijaid ikka päris mitu. Siis sõime kõhud täis ja poodi. Toit on Egiptuses hea, palju pakutakse kala ja kana. Kalast on nüüd mõneks ajaks isu täis küll. Palju puuvilju, eriti head olid apelsinid ja melonid. Maasikad.

Üks minu lemmikumaid pilte kogu reisist. Liisbet ja Rita-Pirje.

Ega ma hea kirjutaja pole ja muljed on veel nii värsked. Homme jätkan ja loodetavasti saan midagi käsitööst ka näidata.
Seniks aga suusatamine! Jaburad norrakad, viinamarjad on ikka hapud küll.

1 comment:

koduperenaine said...

Tore puhkus sul, eriti siis kui saad puhata koos lapsega. Meie puhkus sellel aastal on Eestis.