Wednesday, June 10, 2009

Victorian Lace Today

Eile sain paki! Üllastus-üllatus, alles eelmisel nädalal tellisin ja nüüd juba kohal. Kuidagi suutsin ma ohmu tellida kaks raamatut ühe asemel, sedasi juhtub kui korraga on mitu asja käsil. Aga sellest pole midagi, küll ma teisele raamatule ka kasutust leian. Raamat ise on lausa super, nii ilusad sallid ja pildid. Ma terve õhtu vaatasin ja vaatasin, peaaegu kõiki tahaks kohe teha. Täna hommikul suutsin lõpuks ikka ühe esimese välja valida ja juba ka alustada. Tervelt kolm rida sain kootud. Nüüd vaatan kogu aeg kella, saaks juba koju kuduma!
Vot selline imeline raamat ja minu valitud sall.




Kuna meil need suveilmad on nagu nad on, tekkis karjuv vajadus suvisema salli järgi. Mustri ja idee sain jälle kord Andrea blogist. Küll jätsin mina pahema rea vahele tegemata, aga muster ikkagi tema oma. Kootud sai Phildar Bambou lõngast ja kaalub 110g. Aasta alguses tehtud koduperenaise topist jäi niipalju üle ja sobib ideaalselt praeguste ilmadega. Kurguhaige nagu ma olen.
Vahelduseks tegelesin ka pärlitega. See pisik mulle küll vist kunagi külge ei hakka. Kuna Liisbet tahab teha, siis koos temaga saigi kee ja kõrvarõngad tehtud.




Vat kui mõnus ja pehme magamine mõnel ikka on.

No comments: