Monday, July 7, 2014

Sokid

Tänu meie mõnusale kooskudumise klubile sain ka lõpuks sokid valmis :) Töö kõrvalt jääb viimasel ajal kahjuks väga vähe aega kudumiseks, või õigem oleks öelda, et ma ei oska enam oma aega kõikide vahel jagada. Ramses mul kodus eriti kududa ei luba, tahab kogu tähelepanu endale ja viskab mu lõngakerad voodi alla peitu. Eks ma tegelikult üritangi viimasel ajal vabadel päevadel olla 100% laste päralt. See on hästi tore aeg!
Ometi sain lõpuks sokid valmis, terve nädal kulus esimese soki alustamisest teise soki lõpetamiseni.



Lõngaks Fabel ja Midara Kid Mohair ning vardad 3,0. Muster on Minu Käsitöö sokkide eri, ilmus päris mitu aastat tagasi, hetkel ajakirja käepärast pole ja seega täpset aega ei teagi öelda :) Mustri joonistasin paberile et teiega jagada.



Nüüd taas sokid varrastel ja tegemist Mustrimaailma salakudumisega.
Sel laupäeval me klubi ei kohtu, annan teada millal taas koome ja lobiseme :)

No comments: