Friday, June 6, 2014

Endiselt pooleli

Ikka üritan lõpetada poolikuid kudumeid ja täitsa edukalt. 5 vaba päeva on ka super selleks tegevuseks, olengi oma tegemata töödega juba täitsa järjele saanud. Mõned sildid vaid tarvis arvutis teha ja välja trükkida esmaspäevaks ja oma muster üle vaadata ning lõplikult vormistada. Valmis rätt on mõned päevad Pärl ja Lõngad poes saadaval ja loodan et järgmise nädalaga saan ka mustri valmis.

Hetkel käsil Mustrimaailma foorumis olnud salakudumine. Paljudel see juba valmis, mina olen jõudnud pitsilise osani ja palju pole enam jäänud. Vahepeal tekkis mõnus täheke lõngatokis


Ma ei tea paljud üldse kududes ka lõngatokki vaatavad, aga aeg-ajalt tekib seal mõnusaid kujundeid :) Tasub ikka vahepeal ka lõngale pilk heita ;)

Mõned päevad tagasi juhtus nii, et Heli, armas inimene astus poest läbi ja näitas oma poolikut tööd ja kiitis fantastilisi vardavarbaid. Järgmisena olid need mul tellitud ja nüüd juba ka käes, Lambalust vardavarbad ja minu ikka veel poolik salakudumine:




No comments: