Tuesday, February 28, 2012

Krookused

Kõiksugu pitsid on mu taas vallutanud. Muster on juba hulk aega ootel olnud ja kui MMi sünnipäeval Tiina mulle selle imelise lilla lõnga andis, siis oli kohe teada, et need kaks sobivad kokku. Alustamisega läks küll veidi aega, aga tehtud sai ;)
See muster nõudis minult ikka 100% tähelepanu, ei saanud mugavalt teleka ees kududa. Kohe kui miski muu minu tähelepanu kudumiselt kõrvale tõmbas, oli taas mõni silmus üle või mis veel hullem, puudu. Selliseid veaparandusi on rätis päris mitu, õnneks need aga välja ei paista.
Muster: Ravelrys "Crocus Shawl" by Hiroko Folkmann Drost Vardad: 3,5 mm Lõng: arvan, et meriino, kootud kahekordsena. Pooleli olevatest projektidest ka. Kuivamas on "Monica's Shawl", sellest lähemalt loodetavasti homme ;) Käimas on ka "Linda" salakudumine Heili vedamisel ja lisaks veel üks lihtne mohääri-siidisegune rätt.

3 comments:

Helen said...

Väga-väga kaunis rätt! Imeline muster ja värv on kokku saanud.

Arella said...

Kaunis sall! Imetlen inimesi, kes on võimelised nii kiiresti (minu mõõdupuu järgi!) nii palju kauneid pitssalle kuduma!

Malle said...

Aitäh Helen ja AlleRaa :) Ega ma väga kiirelt koogi, lihtsalt sain järjest valmis saanud rätid viimistletud.