Monday, August 23, 2010

Pardike

Selline veidi õnnetu pardike. Minu hetke meeleolu on ka selline.

Huvitav on aga see et tüdruk kellele part sai ütles hoopis et see on lumememm? Noka kohta ütles et see on polgand?

Minu tegemistes valitseb hetkel täielik null seis. Liisbeti seeliku sain valmis ja harutasin üles. Kududes oli kõik hästi, meeldis nii mulle kui ka Liisbetile. Õmblesin kokku ja panin tüdrukule selga, hirmus. Ja seda on veel leebelt öeldud. Kohe sai valmis seelikust taas lõngakera. Nüüd mõtlen et peaks uuele katsele minema. Sel korral otsustasin ise mustreid kokku sobitada. Eks näis mis välja tuleb.
Võtsin siis eile taas kleidi kudumise ette. Varrukad olid juba valmis ja tarvis veel passe kududa. Õnneks avastasin varakult et valesti jälle. Varrukad olen teinud liiga väikesed. Taas kord harutama.
Terve eilse päeva oli kõik kuidagi valesti. Küll ma vaatasin erinevaid mustreid ja erinevaid lõngu.... no ei olnud pealehakkamist. Samas oli kuidagi imelik ka ilma varrasteta telekat vaadata. Loodetavasti tuleb tänane õhtu parem. Kui ma millalgi koju jõuan, tuleb pikk päev täna.

No comments: