Monday, July 26, 2010

Mohäärist top

Anna imeilusaid mohäärist toppe ja kampsuneid olen juba päris kaua imetlemas käinud. Nüüd võtsin kätte ja hakkasin endale ka ühte tegema. Pildistasin ka nagu Anna, nii lihtsalt on ilusam ja ettekujutus parem.


Kodust leidsin vaid peene Luna lõnga. Kevadel Karnaluksist ostes olid sellega küll hoopis teised plaanid. Aga see selleks. Päris hulk aega mõtlesin et kas teha ühe või kahekordse lõngaga. Külmavares nagu ma olen, otsustasin kahekordse kasuks. Tundub et tegin õigesti.
Mustriks võtsin Broken Leaves, suve grupist.


Nüüd mõtlen et kas teha varrukad või mitte. Liisbet arvas et koo veidi pikemaks, siis vaatame. Ise kaldun varrukateta topi poole, aga samas ei välista ka et sellest tuleb kampsun.

2 comments:

Anna said...

Oi kui kena roheline värv! Aitäh, mul on hea meel, et minu idee meeldib:). Loodetavasti tuleb kena kudum, kas varrukatega või ilma. Kuidas lõng tundub?

Malle said...

Lõng on mõnusalt pehme. Kuigi ma pole eriline mohääri austaja (seni), aga see lõng meeldib mulle väga. Uskumatult mõnus on mohääri kududa, ka selle soojaga.