Friday, May 14, 2010

Valikud...

Elu on täis valikuid, eks. Viimasel ajal tuleb mul pea iga päev midagi tähtsat (minu jaoks) otsustada. Oi kuidas see mulle ei meeldi. Palju lihtsam oleks kui keegi ütleks et tee just nii ja ongi kõik korras. Liiga palju vastutust on mul sel kevadel õlgadele langenud. Laps, kodu, töö, ehitus.... Mis liig see liig. Viriseda vahest võib, aga hakkama peab saama. Keegi minust palju targem inimene on öelnud: " Ebaõnnestuda võivad kõik, aga alla anda ei tohi ".

Kuulan siin Ott Leplandi plaati (lootsin rohkemat) ja mõtisklen mida ma siis nüüd koon? Rätti või saab sellest ikkagi lauale lina? Tõenäoliselt viimane. Sellisel juhul tuleks mustrikordi veel juurde lisada? Lõnga ju jagub. Järelikult tuleb edasi teha.
Teen siis lauale lina ja lisan kindlasti veel ühe mustrikorra. Siis vaatan ja mõtlen edasi. Lõng venib ka ilusti, aga laual peabki suur lina olema.
Muster Serenity ja autor Laura Wilson-Martos. Pits koos palmikutega on võrratu!



Veel mõned päevad ja näitan teile Andrea disainitud The Persian Princessi rätti. Selles on palju pärleid.
Nüüd aga taas tööd tegema. Kui väsitavad on suure egoga inimesed........
Nädala lõpp käes, väljas paistab päike ja mina tujutsen.

No comments: