Wednesday, February 24, 2010

Lumi võtab võimust.



Lume uputus on igal pool. Tänavatel on raske liikuda, jalgsi või autoga, vahet suurt polegi. Tallinn küll sellise lumise talvega hakkama ei saa, rääkigu siis mis tahavad. Ei saa nad lumest jagu. Ega ma siin ei virisegi, mulle lumi meeldib ja mina saan omad käigud käidud. Kahju on vanematest inimestest, lastest ja vankritega ei maksa üldse välja minna. Mõtlen siin et peaks minema ja Liisbetile kummikud ära ostma, sügisel hakkasid vanad vett läbi laskma. Kui nüüd sulale läheb siis on vesi põlvini ja arvata võib et poed saavad kummikutest tühjaks. Õue vaadates küll ei tahaks uskuda et niipea soojaks läheb, mul akna all hanged vist püsivad Jaanipäevani.

Lindude peale mõtleme ikka ka. Miki on toas hea valvur ja aknale lindudele süüa panna ei ole suurt mõtet, ta jõuab korraga kõigi kolme akna peale. Võimas kass on mul kodus. Tänu Mikile on nüüd õues põõsastel rasvapallid rippumas. Söömas käivad tihastest varesteni, tuvid kah vahepeal. Kõikidele jätkub. Meie liisbetiga panime suured kobarad ja Helen väiksemad rasvapallid.


Meie nautisime tänast imeilust Vabariigi Aastapäeva, vahepeal paistis päike, siis sadas laia lund. Kühveldasime teed lumest puhtaks, vaatasime pööningul kas katus ikka peab vastu ja Liisbet kaevas endale hange koobast. Hanged on ikka super kõrged. Miki käis ka õues, aga kuna tal jooksuaeg, siis oli tema liikumine piiratud. Aga ega tale lumi eriti ei meeldi ka, vastikult külm vist. Kes teab mis kassi peas toimub. Mõnus vaba päev keset nädalat oli. Nüüd siis kuduma ja olümpiat vaatama.

No comments: