Tuesday, October 13, 2009

Värvid, palju värve

Sügis, koos imeilusate ja kirevate värvidega. Vaatamata vihmale ja porile on ikkagi ilus. Eriti mõnusaks teeb teadmine et peale sügist tuleb talv, minu lemmikuim aastaaeg.
Vahtralehed on nii lõpmata ilusad et kohe tuleb neid korjata. "Käsitöös" olid vahtralilled, meil Liisbetiga valmisid pühapäeval sellised iludused. Ainuke probleem on Miki, talle kohe väga maitsevad veidi kuivanud lehed, aga las sööb, need lilled ju kaua ei püsi. Tegemise rõõm.






Vahepeal jõuan salle kah kududa. Kiire on, tööl, ühistus. Eile avastasin et olen oma pööripäeva rätti kududes vea sisse teinud, kuidas ma ei armasta harutamist. Öösel suutsin vea ikka ära parandada (loe harutada) ja nüüd jälle edasi.
Kodune arvuti ütles taas üles, juba kolmas läpakas. Midagi on ikka väga valesti, või olen mina seal arvuti taga vale. Tööl saan hakkama, kodus mitte. Loodetavasti saan Andreale pildid ikka saadetud, niipalju aega tööl ikka leian. Kontrollid on käinud (tsirkus mu meelest), täna käis Kanal2 filmimas (vaadake 17.10 "Hooaega"), suurem kiire hakkab otsa saama. Nüüd lõuna ja siis tööle....

1 comment:

Anna said...

Hästi ilusad sügisvärvid. Ah et kood korraga lausa mitu salli! Ootan huviga:)