Sunday, September 16, 2018

Kiire vahepala.

Peenikese pitsi vahele kudusin ühe lihtsa ja suhteliselt kiire vahepala, veidi võõras oli alguses 3,0 vardad ja jämedam lõng, aga inimene harjub kõigega.
Ei midagi uut, juba ammune teada kirju rätt, ei teagi enam mitmes, 6 või 7, aga kes neid ikka loeb.


Lõngaks meriino ja alpaka koostisega sinisekirju ja äärepits Reinest, Vardad siis nagu kirjas 3,0 ja selle räti mõõtudeks sain 175 x 85cm


Ikka veel koon kodustest varudest ja lõnga ostnud ei ole, ei mäletagi millal viimati, vist millalgi talvel või varakevadel selle säravkollase pitsilõnga. Tegelikult tuleks lõngapoodi külastada küll, minu 2,5 pitsivardad tahavad pensionile jääda ja uusi on vaja, aga ...........
Nüüd jätkan taas pitsilistega, või õigem on öelda, et kodus on pitsiline, niipalju kui mul seal kududa õnnestub ( ei teadnudki, et üks kutsikas võib olla selline lõngagurmaan ) ja kotis ehk siis igal pool mujal taas jämedamad vardad ja natukene lihtsam kudumine.

Aitäh ja kohtumisteni!

2 comments:

Ülle said...

Nii ilus! Mis muster see on?

dercy lyne said...

A nevem Darci Lyne. Életem nagyon boldog napja annak a segítségnek köszönhetően, amelyet Dr. .nosakhare adott nekem, hogy segítsen az ex-férjem felépítésében a szeretet és varázslat varázslatával. 6 éve házas voltam, és annyira szörnyű volt, mert a férjem tényleg csalott és válást keresett, de amikor találkoztam Dr..nosakhare e-maillel az interneten arról, hogy miként segített sok embernek visszakapni és segíteni rögzítse a kapcsolatot, és boldoggá tegye az embereket. Elmagyaráztam a helyzetem, majd kérdeztem a segítségét, de a legnagyobb meglepetésemre azt mondta, hogy segít nekem az ügyemben, és hogy most ünnepelek, mert a férjem teljesen megváltozott jobbra. Mindig az én oldalamon akar lenni, és jelenlétem nélkül semmit sem tud tenni. Nagyon élvezem a házasságomat, milyen nagy ünnep. Folytatom a bizonyságomat az interneten, mert Dr..nosakhare igazi varázsló. KELL SEGÍTSÉG? KAPCSOLATBA LÉPNI
  -E-mail- blackmagicsolutions95@gmail.com
felveheti őt a Whats-app alkalmazással is: +2349083639501
Ő az egyetlen válasz a problémájára, és boldoggá teszi a kapcsolatot. És tökéletes a kapcsolatokban is.
azt akarja, hogy az ex vissza?
Szeretne egy szerelmi varázslatot egy új szerető számára?
Gyerekek nélküli problémamegoldás?
Pénzügyi problémamegoldás?
Gyenge erekció és gyors magömlés?
megoldás a betegségekre és a test betegségeire
Minden típusú problémamegoldás az asztrológiával?
Válás probléma megoldása?