Tuesday, March 24, 2009

Aeolian Shawl


Taas kord kooskudumise korras tehtud. Seekord Ravelry grupiga. Mulle kohutavalt meeldib räti kuju ja nupud! Ma lausa armastan nuppe.
Lõngaks Avantgarde ja kaalub see iludus mul 121gr. Vardad jällegi 3,5. Kuna sel korral oli tähtaeg ees, siis kulus kolm õhtut tegemisele ja reede hommikul tõmbasin räti sirgu. Kudusin täpselt mustri järgi ja kogu aeg oli hirm et väike jääb. Õnneks siiski mitte, täitsa paras sai. Kahjuks unustasin Liisuga pilti teha, seega tuleb leppida laiali laotatud rätiga.


Täna õhtul, juhul kui koosoleku järgi üldse miskit teha tahan, peaks Ojo de Dios valmis saama. Veel vaid kaks rida kududa ja siis lõpp. Siis võtan ette Lady Jane, sellel ka ainult terav ots teha. Sukavardad tuleb välja otsida, Liisbetil on sokid auklikud. Kummiku hooaeg ju alles algab.
Andsin endale lubaduse, kuigi mulle ei meeldi lubadusi anda, et hakkan tervislikult elama. Täna hommikul tegin siis algust, jala tööle. Vaesed jalad, ma väsisin ikka päris ära. Viimane aeg sammulugeja kapist välja otsida, patareid vahetada ja taas kõndima. Peale selle ostis see tervislik inimene, loomulikult mina, omale lõunaks tervelt kümme pontsikut. Suhkruga ja puha.
Nüüd näpistan veel veidi kallist tööaega ja kirjutan kaardid valmis, õhtul panen posti.

No comments: